Woohoo

Ännu en dag till ända, och helgen är ännu en dag närmare.
Är visserligen bara måndag men jag känner redan att jag längtar efter helgen.
Den som nyss varit var alldeles för kort tycker jag.

Jobbat som vanligt har jag gjort, och fullt upp har jag haft precis hela dagen, inte en enda minut med lugn och ro.
Tiden går väl lite fortare då, sägs det iallafall, men jag vet inte riktigt om jag håller med om det.
Inte idag iallafall.
Jag har väl inte så mycket mer att ventillera just för tillfället.
Ska ta mig till soffan, eller kanske sängen jag har inte riktigt bestämt mig än.
Iallafall så ska jag titta på "Familjen Annorlunda" och unnas åt mig själv som bara har två barn, och ändå inte har någon ork kvar i kroppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0