Söndagen förbi

Söndagen har alldeles strax passerat och detta med stormsteg.
För den delen så tycker jag helgen har gått alldeles för fort för min smak.
Malin har äntligen kommit hem från Stockholm, och detta är verkligen skönt.
Ungarna har sprungit omkring och röjt runt i lägenheten, och det är så himla roligt att dom kan leka tillsammans nu när Lowe har blivit lite äldre.
Han är nu snart nio månader så tiden den går fort vill jag lova.

Var precis ut och körde in mitt vrålåk i garaget inför natten och detta var verkligen tur vill jag lova.
Elva minusgrader var det när jag tittade på termometern.
Fyy för denna kyla, jag trodde den var på väg att försvinna, MEN ICKE.
Nu får sommaren mer än gärna komma tillbaka och stanna ett bra tag.
Tycker det är för få sommartimmar på året.

Men nu ska jag snart lägga min kära dotter och bege mig mot köket och göra mig själv lite frukost inför morgondagesns arbetstimmar.
Väckarklockan står på tio i fem i morgon bitti.
Inget jag längtar efter må jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0