Finally at home again!!

Äntligen hemma igen, efter en oerhört långsam dag med väldigt tidig morgon så är jag äntligen hemma igen.
Denna dag har varit så fruktansvärt långsam, så jag har nästintill krypit ur skinnet.
Hämtat Alice från dagis och Lowe ifrån Malin har jag också hunnit göra.
Allting känns så annorlunda här hemma nu för tiden.
Jag jobbar varje dag mellan tjugo i sex och kvart över två.
När jag kommer hem nu så är det tomt hemma för Malin har ju också fått jobb.
Visserligen bara 25%, men allting blir ju förändrat ändå.
Iallafall när man är van att hon är hemma och jag är pappaledig.
Men kan ju verkligen inte påstå att jag mår sämre av att vi båda har fått jobb, iallafall inte som det ser ut i samhället idag.

Har precis slängt i Lowe lite käk och Alice ska få lite mellis snart tänkte jag.
Hon sitter just nu och leker för fulla puckar med Lowe på golvet.

Bildinlägg på våra kära barn dyker upp lite senare i eftermiddag!!

Tycker det är väldigt dåligt med frågor från er gott folk.
Tänk på att ni nästan kan fråga vad som helst och jag kommer svara så gott jag kan på frågorna.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis till era jobb!

Din nya design är helnajs.

Ja det var riktigt gött att få brillor och huvudvärken är äntligen borta trots timmar i studieböckerna och vid datorn idag.

Att man ser smartare ut skadar ju inte heller, alltid kan man lura någon, hihi.

Ha en härlig kväll!

2010-01-26 @ 20:12:11
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0