Början till en omstart

Malin är iväg till Huvudstaden på mässa med sin chef och ska kolla en massa saker.
Jag sitter här hemma ensam med mina kära små barn som jag ska slänga in lite kort på snart.
Det var ju ett tag sen ni fick se dom nu.

Har nu länge klagat på att jag inte hör vad folk säger i min telefon.
Antingen är det jag som börjar nå 30:års krisen eller så är det min telefon som börjat ge upp." Jag hoppas på andra alternativet"
Så idag ska jag bege mig mot affären och införskaffa en ny telefon.
Får väl se vad som kan följa med mig hem.
Hoppas detta är en telefon som jag kan bli relativt nöjd med som uppfyller mina önskningar.
Mina största krav är ju då att den ska kunna skicka sms,mms, man ska även kunna ringa och lyssna på mp3.
Men förmodligen uppfyller alla dom nyare telefoner mina krav i dagens läge.
Skulle iofs inte klaga om kameran är relativt bra också, för på min Samsung Touchwiz är den ju absolut ingen höjdare.
Ska vara 5 megapixelskamera, men blir ju suddigt som under vattenytan eller mörkt som natten.

Men nog pratat om mobiler nu.
Kommer kort sen på mitt nya inköp iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0