Utflykt

Då är man precis hemkommen.
Har varit ifäg med Alice till Råssnäs så hon fått springa av sig lite.
Hon var så erhört gnällig här hemma på morgonkvisten så att man blev nästan vansinnig på henne.
Så jag slängde på oss lite kläder och for iväg till Råssnäs med Alice, så det blev som en far och dotterstund.
Kan ju vara så skön för Alice också att få lite tid med en av föräldrarna på egen hand.
Var först ner och tittade på vattnet vid stranden för att sedan fortsätta strosa upp på elljusspåret där man kan finna mycket roligt att kasta.
Men efter en stunds strosande och tittande så ville Alice helt plötsligt bara hålla i min hand, så då fortsatte vi bort mot lekparken och åkte lite rutchkana, passade även på att gunga lite.
När detta var gjort så fortsatte vi våran promenad ner mot hoppbryggan där dom har olika trampoliner osv, där fick vi oss ett trevligt besök av mamma anka som var ute på upptäcktsfärd.

Så nu ligger Alice och sover som en stock efter sina bravader ute i skogen.
Ska nu ta och försöka slänga i mig någon macka då jag inte hann med detta imorse.
Trevlig fortsatt dag på er.

Bilder dyker också självklar upp snart =)

Kommentarer
Postat av: Rafiki

fin blogg!

2009-09-30 @ 20:42:40
URL: http://lifeofrafiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0