Ska jag?? Eller?

Har nu varit en lite längre än en liten bloggtorka och jag funderar på om jag skulle försöka ta upp mitt bloggande igen.
Min motivation försvann ut i tomma intet under en längre tid, men känner lite att min lust för att reflektera över min vardag har börjat smyga fram återigen.
Har ju varit lite turbulent i bloggvärlden har jag märkt då det har pågått lite bloggkrig, totalt meningslöst och omotiverat enligt mig men känns lite som man går miste om allting när man håller sig på sitt hörn.
Så nu funderar jag ju som sagt på att ge mig in i den "undre" världen igen.
Vi får väl se vad som händer, kanske dyker det upp inlägg redan ikväll eller så sker detta lite framöver.

Vad tycker ni?
Totalt meningslöst att återuppta min blogg?
Eller verkar det intressant att se min blogg uppdateras?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker absolut du ska börja blogga igen!

2009-10-13 @ 08:36:39
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: veronica

tycker du skall blogga igen

2009-10-14 @ 15:32:28
URL: http://veronicamammatilljulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0