God morgon Sverige

Idag vaknar man upp trött som jag vet inte vad.
Och varför kan jag inte heller svara på, Lowe har inte vaknat en enda gång inatt och heller inte Alice.
Så frågan är ju egentligen varför, men jag orkar inte spekulera i detta nu.
Trots min trötta Lördag så måste jag säga att jag är på bra humör, då måste jag väl antagligen försklara varför.
Jo det är så att Alice har inte kräkts på hela natten och nu imorse fick hon frukost som vanligt innan hon blev sjuk.
Så nu känns det som slutliga testet för att se om hon fortfarande är sjuk.
Oh peppar peppar så har ingenting kommit än, så det är ju bara att hoppas.

Trots glädjen över att Alice är på "g" så blir man besviken på vädret.
Dom har tjatat på väderleken hela veckan nästintill att vädret ska vara gråmulet och allmänd dassigt hela helgen.
Men så är ju inte fallet här idag, klarblå himmel och nästintill majväder återigen.
När ska vi få snö egentligen?
Satt och tittade på nyheterna från Polen, och där ni har dom snö så det räcker och blir över.
Då tycker jag att varenda Polack kan göra som så att dom slänger ner en skopa snö i en kartong med lite frysklaffar och skickar till Motala.
Då skulle min Lördag bli förgylld vill jag lova.



Men nog med drömmar och allt där intill.
Nu är det dags för frulle.


See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0