Dålig uppdatering

Får börja med att be om ursäkt för att jag varit så dålig med att uppdatera det sendaste dygnet.
Lovade ju även att det skulle komma bilder på Alice paketöppning, och detta kommer dyka upp under dagen.

Blev bara ett litet inlägg igår för vi hade fullt upp precis hela dagen, och när vi kom hem så orkade jag rent ut sagt inte sätta mig och skriva.
På morgonen for vi ner till stan och fixade en ny bankdosa till Malin.
Efter ärendena på stan var avklarat så for Malin till Maxi och storhandlade så vi kunde fylla upp kylen lite.
Efter lite eftertanke så tog vi med oss familjen Ekerå till Linköping för att titta runt lite.
Klockan hann bli bortåt halv nio innan vi klev innanför dörren här hemma och då hade vi redan mycket att göra med ungarna och plocka upp våra inköp.
Så då blev bloggen åsidosatt faktiskt, men så blir det ju ibland.

Idag ska Malin iväg till stan för att fika med Linda så jag får väl se om jag kan hitta på någonting under tiden eller om det blir att bara sitta och ta det lugnt.

Nu blir det frukost för hela slanten iallafall...

På återseende!


See Ya

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ska bli kul att se bilder från paketöppningen - ha en härlig tisdag!

2009-10-20 @ 12:20:41
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0