Bloggdesign??

Har nu haft tankar att glömma bort allt gammalt groll och bara fortsätta dit näsan pekar.
Men har konstaterat att detta kan vara svårt när man fortfarande har kvar sin gamla bloggdesign.
Känns som jag vill glömma bort allt som varit och bara se framåt.
Vill verkligen börja om på nytt men utan att behöva göra en ny blogg.

Så nu har jag en liten fråga till alla där ute.
Finns det kanske någon som kan/vill/eller har möjlighet att förnya min design?
Eller kanske ni rent utav vet någon annan som kanske kan göra en åt mig?

Förslag mottages oerhört tacksamt.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej.



Jag kan designa din blogg för bara 50 kr :)

2009-10-14 @ 14:01:28
URL: http://metrobloggen.se/killmee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0