Bloggägarens inlägg ;)

Då får man väl passa på att tacka min kära fru som färdigställde min blogg.
Jag började pilla lite smått på en header när barnen hade gått i säng för att bara ändra den.
Men efter en stund bad jag Malin hjälpa mig med en "liten" sak, och det hela slutade med att jag stod bredvid och tittade på medans min nya bloggdesign tog form.

Som alla andra gånger hon gjort min design så har jag blivit oerhört nöjd med slutresultatet och även denna gång blev jag det.


Dagen i allmänhet blev ju ganska hektisk på förmiddagen, men efter Alices powernap under middagen så blev ändå hennes födelsedag en mysig familjedag.
Bilder dyker upp från paketöppningen under morgondagen, och självklart lite fler från dagens gång.

Nu blir detta en sent inlägg så därför avrundar jag här då min fru tycker att hon ska få sovmorgon imorgon då hon gjorde min blogg så här sent.
Så därför kanske jag skulle försöka krypa ner under täcket och vila upp mig inför morgondagen.

Sov så gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0