Sliten fredagsmorgon

Denna natten har varit allt annat än underbar, den har nog rättare sagt varit en av dom värsta i mitt liv.
Ni vet sådana där nätter som man verkligen inte kan somna om, hur mycket man än vill så går det verkligen inte.
Det hela började runt halv två när Lowe vaknade och ville ha en flaska, så jag gick upp som vanligt och gjorde iordning en.
Men när han var klar kunde jag verkligen inte över huvud taget somna om, jag bara låg och vände på mig fram och tillbaka.
När jag väl började slumra in lite smått så vaknade antingen Lowe eller Alice till och då var ju allting som bortblåst igen.
Omkring halv sex somnade jag äntligen till, men då ringde klockan kort efter detta, rättare sagt vid tio i åtta.
Så det är all sömn jag haft inatt.
Och jag kan faktiskt inte annat än tycka synd om mig själv. ;)
Ska försöka ta en liten powernap sedan vid lunch tänkte jag iallafall.
Får väl se om jag kan hålla mig vaken tills dess, ögonen svider så där riktigt obehagligt.
Så ska försöka slänga i mig en frukost och vakna till lite!


Hoppas ni andra haft en bättre natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0