Slappsöndag

Då har man fått i båda mina barn sin frukost och dom ligger på golvet och leker med varandra.
Fick även idag ligga i sängen lite längre än vanligt, synd att klaga må jag säga. =)

Igår kväll så for jag till Robert och Erica kom hit till Malin.
Så jag och Robert hade en killkväll med lite spelande på nintendo wii och lite killtjöt.
Skönt att kunna umgås med honom utan barn för en gångs skull också, för det sker ju inte varje dag.

Idag är det ett riktigt deppväder ute, också kallat "höstväder"
Men ska se om man kan trotsa detta trista väder och kanske komma ut en sväng så Alice får springa av sig lite och Lowe få lite frisk luft.
Finns dessvärre inte så mycket man kan hitta på en dag som denna men något måste det ju gå att göra.

Nu ska jag väl som vanligt försöka få i mig lite frukost så man blir människa igen.
Trevlig söndag på er!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du blir inte lite exta bortskämnd av Malin idag då? Det är ju farsdag

2009-11-08 @ 10:16:40
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Söndagar är slapp dagar =)



Jo sant att dom lär sig och jag kommer nog få vara med om att han slår sig många fler gånger:P

Men hatar de och tyvärr så tar jag upp han så fort han snubblar så han blir en extra gnäll pojk :P

2009-11-08 @ 12:44:30
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0