Sent fredagsinlägg!

Satt och pillade med min nya header hela kvällen igår, och jag kände inte precis för att uppdatera efter nyheten igår heller om jag ska vara helt ärlig.
Men idag känns det väl iallafall lite bättre när allt har lagt sig lite mer.
Nu kan jag iallafall säga att min nya header är färdigställd, iallafall för nu tills jag får en ny impulside' att fixa i ordning den.
Eller kanske uppdatera den befintliga om inte annat.

Fredag är det idag och jag har varit och hämtat Alice på dagis där dom tagit skolfotografi idag, bara att hoppas dom blev bra.
Men det ska det nog bli.
Hon ligger och sover middag nu iallafall så lugnet består en liten stund till, och det kan vara skönt.
Lowe kryper omkring på golvet, men snurrade runt nu när han försökte sätta sig på sin fot igen.
Han är så charmig när han ligger på rygg med huvudet på mattan och kroppen på resten av golvet, där ligger han och skrattar för fullt åt mig när jag slänger en blick på honom.

Senare under dagen har jag ingen som helst aning om vad som händer, kanske blir att ta en promenad till Maxi med hela familjen och köpa lite godis inför helgen.
Men det är sådant som visar sig vad man är på för humör lite senare sen.

Ha en bra fortsatt Fredag den 13:e


Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Ja de hoppas jag oxå men ibland funderar jag på om man är hypokondriker, jämt nått som är fel :P



Trevlig helg :)

2009-11-13 @ 14:53:37
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0