Kväller!

Denna dag har väl varit nästan allt förutom händelserik måste jag ju säga.
Bara tagit det lugnt här hemma, städat lite har jag gjort, annars har jag inte gjort någon speciell nytta här hemma.
Fast iofs så har jag varit så oerhört duktig så "jag" har varit på promenad idag, detta sker dock inte var dag kan jag lova.
Nu låter jag som världens soffpotatis som aldrig rör på mig men så är ju inte fallet, men jag tar nästan aldrig på mig skorna och går på promenad.
Ska jag någonstans så tar jag alltid bilen.
Har man en bil så ska den väl användas? ;)
Ungarna ligger iallafall för kvällen och lugnet börjar dra fram över vårat hem så nu kanske man ska passa på att njuta en stund i soffan till Ullared.

Det har förresten hänt en lite småskoj sak idag.
Jag var nere och hämtade posten och då hade vi fått post ifrån Platen.
Vi har fått ett brev angående en bottenvåning som vi ska ringa på imorgon så vi kanske kan få titta på.
Hur skönt skulle det inte vara med en bottenvåning till våran familj just nu.
Uteplats finns det också, så vi får hoppas att det är något att ha, om inte för min och Malins skull utan för ungarnas skull så dom kan få vara ute och leka på "våran" tomt.

Nu blir det tv för min del en stund.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

ÅÅH vad roligt :D Jag hoppas verkligen för eran skull att det passar er!!

Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Bottenvåning är nog toppen när man har barn :) Speciellt så att man slipper släppa vagnen upp och ner som vi gör ibland :P



Tack =D

Ska ta tag i utmaningen imorn:P

2009-11-09 @ 23:14:55
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0