Ingen ro och ingen vila!

Nu har jag precis kommit hem med min dotter som varit på dagis under dagen och lekt av sig all sin överskottsenergi.
Så nu ligger hon nästintill i komaläge på sitt rum.
Somna som en stock nästan innan jag hann och dra igen dörren till hennes rum.
Verkligen skönt när det är på detta viset istället för att hon ska bråka och inte vilja sova.

Var även iväg och hämtade korten som vi tog på Lowe hos fotografen i förrgår.
Dom blev verkligen fina, blev lite skillnad mot när vi tar korten själva här hemma.
Men dyrt blev det, men som sagt man tar ju bara 6 månaders kort en gång i livet, så det får det ju ändå vara värt.
Kommer väl antagligen dyka upp lite kort under dagen, men vill inte lova något, för sist jag lovade kort så kom det ju aldrig några.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: chris

hehe ja, lite avis blev man väl :p men hon ska göra min bloggdesign med säger hon, bara det att hon verkar prioritera mig sist just nu :s söta barn btw.

2009-11-27 @ 17:17:35
URL: http://tarantinos.blogg.se/
Postat av: chris

Tackar tackar :)

Ja du, jäkla tanter vi har då, o dissa oss sådär hehe men ska nog ta o tvinga Stine att fixa min design illa kvickt, kan ingenting när det gäller o fixa till bloggen.

2009-11-27 @ 18:44:51
URL: http://tarantinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0