halvt lugn och ro

Då har Alice hoppat i säng, blev dock lite övertid för hennes del då vi hittade en gammal rulle på mig när jag var liten.
Var riktigt skoj att titta på och jämföra likheter och olikheter på mig och mina barn.
Måste dock säga att Alice är sin far lik upp i dagen, på gott eller ont det vet jag inte riktigt, det är väl inte jag som ska avgöra känns det som.
Lowe och jag var inte "så" himla lika men vissa små likheter fanns väl i vissa vinklar.
Lite småskoj att hitta en film som ändå har över 22 år på nacken, kvaliten var väl ingen höjdare men man ser ju iallafall.

Men för att avrunda min film så är Lowe helt hopplös nu för tiden.
Man lägger honom på täcket för att han ska ligga där och leka, men när man vänder huvudet bort ett par sekunder så är han ute på upptäcktsfärd någon annanstans här hemma.
Så nu blir det mycket spring efter pojkvaskern.
Men roligt att han utvecklas han också måste jag säga.

Det var väl allt för nu.

Så på återseende som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0