God morgon

God morgon gott folk.
Jag somnade igår vid halv tolv tiden, men nu känner jag mig väldigt utvilad.
Vaknade upp och är väl som man brukar på morgonen, lite allmänt nyvaken och inte riktigt med, men måste säga att jag känner mig riktigt utvilad.
Oerhört skönt må jag säga.
Lowe var dock ingen ängel inatt, efter att jag la in honom igår så har jag haft fullt upp att göra honom lugn.
Han har vaknat hela tiden och jag vet inte vad som kan vara orsaken till det oroande beteendet.
Jag försökte ge honom mat, jag satt även och vaggade honom men han var orolig som en tornado ändå.
Så till slut fick jag lägga mig inne hos honom och titta på tv.
Där somnade jag till sist, men vaknade återigen av att Lowe bökar runt och gnäller.
Så kanske kan bero på tänder, eller någonting annat?
Andra natten är så här orolig nu, så hoppas det inte blir någon vana för honom bara.

Idag ska vi iväg på kalas hos Malins systerdotter som fyller år.
Kan bli roligt för våra barn också att leka av sig lite med deras kusiner.
Får väl se när kalaset börjar, för jag hade inte ens en aning om att det var idag, förrän Malin berättade för mig. :)



Nu blir det som vanligt frukost för min del!

Kommentarer
Postat av: Jessica

I vissa perioder är ju småttingarna oroliga, kan vara speciellt om nätterna. Det händer ju så mycket med kroppen och massa intryck överallt, drömmar os.v. Så jag känner igen det där, min lille William har också en period då han vaknar & bökar runder, senast i morse alldeles för tidigt, hehe.



trevlig helg

J

2009-11-28 @ 12:07:21
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Carolina

Mysigt med kalas - ha en bra lördag!

2009-11-28 @ 13:10:34
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Henke

blev ju jättenajs header! :)

lägger du upp några kort ni fick eller? e ju nyfniken juh! :)



sv: ja takidakoncertem var grym! trist när det blir så med barnvakt, vi har tur med både mormor, morfar, farmor, faster, morbror och moster inom typ 20 minuter... så det är smidigt.



after worken igår vart lysande med trubadur o hela köret... somnade typ halv elva igår, vaknade klarvaken vid sju imorse men vi lyckades somna om och gick upp vid tio... Jason sov fortfarande då. hehe!



ha de så skoj på kalaset!

2009-11-28 @ 13:15:43
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

kul med kalas !

2009-11-28 @ 18:34:09
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: chris

Tack så mycket! blev nöjd :)

Behövde faktiskt bara be henne att göra den idag, så sa hon ja.

Hur var det på kalaset, skoj?

Wiggo har också börjat bli lite sådär gnällig och ibland verkat orolig, kan ju vara tänder på G har vi med tänkt. Hur gamla är dina knoddar då? la till dig på bloglovin btw. Ha en bra kväll!

2009-11-28 @ 20:44:40
URL: http://tarantinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0