Glöm nu inte


Som rubriken så får ni ju inte glömma att det är fars dag.
Jag har varit så oerhört duktig så att i år kom jag ihåg det och ringde min far för att gratulera honom på fars dag.
Jag har alltid haft en förmåga att glömma bort sådana här dagar förr, men i år har jag varit en duktig pojk.
Tyvärr bor han ungefär 25 mil härifrån så jag har ingen möjlighet att åka hem till honom på en kaffe. :(
Får väl även passa på att gratta mig själv då mina barn är för små för att kunna gratta mig än.
Idag tycker jag att fruarna ska ta hand om sina män så dom bara kan ligga i soffan och slappa och njuta av fars dag.
Nej men skämt å sido.
Vad hittar ni på för att fira fars dag?

Här hemma gör vi väl inget speciellt förutom att jag och Malin brukar köpa en present till varandra på fars/mors dag, då pågrund av att våra barn inte riktigt går till affären själva än så länge.

 


Kommentarer
Postat av: anna

här har vi inte firat farsdag speciellt mycket. sambon ville inte ha något av sonen. fick en puss av honom istället ;)

2009-11-08 @ 19:05:52
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0