Fredagsmys

Då har jag varit iväg en sväng med ungarna till Robert.
Fick lite nytta gjort där medans ungarna lekte av sig det värsta av deras spring i benen.
Har precis lagt in Lowe för natten och Alice har legat en liten stund redan så nu är jag alldeles själv här hemma.
Malin är ute och gör stan osäker med Erica, så fredagsmyset får jag stå för själv ikväll.
Har varit iväg och köpt lite gottit som ligger och väntar på att jag ska kasta mig på det med storm.
Blir antagligen att slänga på en film jag fick med mig hem ifrån Robert, och sedan ska jag faktiskt försöka bege mig mot sängen i god tid ikväll, för jag känner mig helt färdig efter nattens bravader med sömnlöshet och gnällande barn.

Så hoppas ni får en fantastiskt fin fredagskväll med en massa mys och musigt tilltugg!

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

det ska vi absolut göra :)

2009-11-27 @ 21:34:33
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0