bluuuhuu

Nu kommer jag inte börja ursäkta mig på något sätt här för att jag varit dålig i mitt bloggande men jag kan försöka förklara min situation på ett enkelt vis.
Jag är "verkligen" bloggsugen men känner att jag verkligen inte har någonting att blogga om över huvud taget, iallafall ingenting som har med familjeliv eller föräldraskap att göra.
Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra om jag kanske skulle göra en helt ny blogg och fokusera helt på mig själv eller vad jag ska göra.
Tanken får ligga och dra en liten stund till för just nu för tillfället orkar jag inte riktigt göra någonting åt saken.

Tycker det känns oerhört tråkigt att min blogg bara står och dammar här i ett hörn, iallfall nu när Malin gjorde i ordning den så fint åt mig.
Men vi får väl se, jag ska försöka hitta den där gnistan inom mig som jag hade för ett par månader sedan.

Börjar ju ändå hända lite saker här hemma nu med barnen så som att Alice har ju gått över den gränsen vid två år, och hennes trots bara växer som ogräs, och Lowe kryper omkring i hela lägenheten och vill vara med överallt.
Så lite finns de nog att skriva om mina små kära barn ändå.
Men det tar vi i ett annat inlägg.

Nu ska jag bege mig mot tv:n och det ökända Andra Avenyn

Så på återseende

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0