Hemma återigen!!

Då har jag och Alice kommit hem från en tripp till Linköping idag igen.
Är så himla kul att få träffa Malin och lilla Love. Men känns inte alls lika roligt att vara tvungen och åka hem igen. :(
Man vill ju bara ha familjen här hemma, inte flera mil ifrån varandra. Man känner sig helt splittrad.
Men jag har ju iallafall hunnit bli nerkissad av lilla Love. Han kände att han blev kissnödig när jag bytte blöja på han så varför inte passa på att sikta på pappa när han ändå står mitt i vägen.

Jag och Alice har varit iväg till Maxi och handlat lite mat så vi kan laga till lite käk här hemma för jag har inte ätit frukost idag så jag börjar känna att hungern sätter sina spår i magen på mig.
Får hoppas att pappas mat duger åt donnan här hemma också, så kanske båda två kan få vara lite nöjda och belåtna. :)

Kommer lite kort när jag och Alice har ätit lite här hemma.
Blir tyvärr bara mobilkort då Malin har kameran men det får väl duga för nu iallafall. :)

Tack för alla gratulationskommentarer.
Kanske blir dåligt med svar men har fullt upp med min lilla prinsessa här hemma.


Ha en fin fortsatt Måndag!
Ses sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0