God morgon!!

Då har man varit uppe ett par timmar nu, har även hunnit med att äta frukost, dusha lite, borsta tänderna på mig och på den lilla sessan här hemma.
Just nu springer Alice runt här hemma och brummar bil.
Ute lyser solen för fulla puckar men det är ju inte varmare ute för det tyvärr.
Jag väntar på samtalet från Linköping som skulle göra mig jätte glad och det skulle vara att Love har ett bra blodsockervärde och att dom tillåter Malin och honom att få åka hem idag.
Det skulle vara så oerhört roligt att få hämta hem dom idag.
Kan förstå Malin att det blir långtråkigt där inne för inte finns det mycket att göra på sjukan inte.
Visserligen så har hon en bärbar dator med internet men det är ju ändå inte roligt att få ligga därinne.

Så dagens planer är väl att försöka att få tiden att gå så fort som möjligt så jag kan få det väntade samtalet någon gång. :)

Ha en riktigt trevlig fortsatt Tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0