God morgon allihopa!!!

Nu har det verkligen blivit en riktig paus ifrån bloggskrivandet men det är pågrund av att jag har haft så mycket att tänka på här hemma.
Och jag känner att jag inte har haft något speciellt att skriva om och det är ju inte så roligt att läsa om något helt ointressant.

Men men nog om det, nu har jag och Alice iallafall tagit oss upp ur sängen. Malin och Love får ligga kvar i Linköping lite då han hade lite dåligt blodsocker, så dom ville ha lite extra koll på det.
Alice och jag var inne igår och hälsade på och Alice var jätte snäll mot honom och ville hålla handen hela tiden och klappa Love på benen.
Påtal om det om ni inte har förstått det så har jag och Malin bestämt att våran lilla prins ska heta Love.
Och tillbaka till sjukhuset så kan det vara skönt för Malin att få vara kvar där lite nu också eftersom hon har legat med värkar i ungefär 24 timmar. Hon har inte fått sova ut ett endaste dugg så jag lider verkligen med henne.
Jag skulle då aldrig klarat av den här persen, men hon har allt stått yt och jag är verkligen stolt över henne.
Nu har iallafall Alice och Loves farmor varit på sjukhuset och lämnat en bärbar dator till Malin så hon kan skriva lite i sin blogg också. :) Men där har ni nog redan varit och läst.

Lilla Alice och jag är ju här hemma själva men bli nog att åka in till Linköping och hälsa på idag också, även om dom inte får komma hem idag så vill man ju alltid att familjen ska vara samlad på ett ställe så då får ju vi som kan åka någonstans offra oss lite.

Nej nu är det dags för lite frukost här hemma.

Ha en helt underbar Måndag!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas de får komma hem snart.

Så gulligt lilla Alice hålla lille Love i handen.

Visst är det en underbar känsla att se dem tillsammans första gången.

Hälsa till Malin att hon var supertuff som fixa det här så bra trots hennes rädsla hon är en riktig supermum..



ha en fin dag ni alla fyra!

kram/jessica

2009-05-11 @ 10:47:29
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: malin

Pusspuss!!!

2009-05-11 @ 10:51:20
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: jeessiicaa

Grattis grattis till er :D

va inne på malins blogg och såg love, såå söööt, och så liten, och lik alice med :D

2009-05-11 @ 13:53:51
URL: http://jeessoo.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Grattis till prinsen!

Var inne på Malins blogg och han är otroligt fin!



Förstår att Alice är en stolt storasyster :)

2009-05-11 @ 15:35:39
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0