Detta är riktigt jobbigt!!

Den tomhet man känner när inte ens andra hälft är hemma är så fruktansvärt outhärdlig.
Man sitter här hemma och grubblar för fullt, man funderar och funderar över om detta kan få en bra vändning snart.
Malin ligger där i Linköping helt själv och man vill bara vara tillsammans hela tiden.
Det är ju anledningen till att man gifter sig enligt mig, för att man vill vara tillsammans precis hela tiden och uppleva allting tillsammans.
Allt det här går ju även ut över våra barn. Alice blir ju drabbad över att jag går här hemma och inte kan tänka på något annat än Malin.
Jag är ledsen mestadels av tiden här hemma och det kan ju inte vara så roligt för Alice.
Här sitter jag och känner mig lite barnslig för "mannen i huset" ska ju alltid vara den starke och kunna stötta alla.
Man ska försöka att inte vara ledsen för då blir den andra hälften ännu sämre.
Man måste försöka visa sig så stark utåt hela tiden. Men till slut når det ju bristningsgränsen och det känns det verkligen som det har gjort.
Jag mår så oerhört dåligt när Malin mår dåligt så det är inte sant. Man sitter här hemma och känner sig så hjälplös för att man inte kan göra någonting för henne.
Jag satt förrut och funderade på om jag inte skulle åka någonstans eller något för att fördriva tiden men vad är det för mening? Malin blir ju inte bättre för det och skulle jag göra det så kommer jag och sitta och tänka på hur tråkigt Malin har det på sjukhuset.

Kan man inte bara få vara riktigt lycklig någon gång?
Alltid måste det hända någonting. Varför?
Kunde det inte ha varit jag som blev sjuk istället?
Varför just Malin av oss två?
Kunde det inte räckt med att hon födde vårat andra barn förra helgen?
Det är väl tillräckligt tycker man!

RIktigt jobbigt nu måste jag säga!!



JAG ÄLSKAR DIG MALIN JENNY HÅKANSSON!!
VILL HA HEM DIG NU!



Kommentarer
Postat av: malin

:`(

2009-05-17 @ 13:30:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh lider med er!

Ni har det riktigt tufft nu,förstår att det är superjobbigt..

Jag tänker på er flera gånger om dagen kikar in på era bloggar och hoppas på att läsa att Malin är bättre och får komma hem..

Allt blir bra snart ska du se,du man får vara ledsen det är förstorligt att du är ledsen och saknar Malin...

Kanske kan din Snälla Mamma ta hand om Alice en natt så du kan få sova hos Malin..



Kram min vän Hälsa Malin KRYA på sig!



Jessica

2009-05-17 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0