What a night!

Oj oj vilken natt det har varit. Först igår kväll så sov Alice som en ängel. Och jag tänkte jag skulle vara lite snäll mot Malin och sova bredvid Alice så Malin kan få sova iallafall. Men det tog inte lång tid tills Alice vaknade och skrek helt hysteriskt och jag kunde verkligen inte lugna ner henne. Hon bara skrek när jag tog i henne så det fick bli att byta plats med Malin ändå. Ddå blev hon lite lugnare men fortfarande inte bra så då fick vi lägga henne imellan oss i våran säng. Och så fort Alice har fått kroppskontakt med mig har hon bara gnällt. Så jag duger verkligen inte på nätterna. 

Idag ska jag skjutsa iväg Malin på Ultraljud så får hoppas att det går bra. Kan tyvärr inte följa med in och kolla för Alice kan nog inte hålla sig lugn så länge. Lite svårt för henne att sitta still och inte förstå vad som händer. Kan delvis hålla med henne för så roligt är det ju inte att titta på något som man inte riktigt ser vad det är.
Idag är det riktigt mulet och blåsigt ute så idag blir det nog ingen utgång iallafall.

Trevlig morgon på er alla

Kommentarer
Postat av: malin

Puss <3

2009-03-05 @ 09:37:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0