God morgon!

Alice vakna väldigt tidigt imorse men försökte ligga kvar och dra sig så länge som möjligt men det fick jag inte så det var bara att gå upp.
Men man kan ju inte annat än vakna på bra humör när det är klarblått och solen skiner som bara den ute.
Idag blir det Busfabriken en sväng igen, det är ett bra sätt för Alice farmor att få träffa och umgås lite med henne för dom träffas ju inte allt för ofta. Vi bor så långt ifrån varandra så vi får försöka mötas lite halvvägs iallafall. Och Busfrabriken tycker ju Alice är hur roligt som helst. Jag frågade Alice igår om hon ville till Busfabriken och hon mötte mig med ett enda stort smile. :) Så då vet man ju lite att hon förstår ändå.
Malin ligger och sover ut lite nu medans jag är uppe med Alice, men ska väl alldeles strax gå in och väcka henne för vi ska ju möta min mor i Linköping vid 10-tiden. Så för att det inte ska bli alldeles för stressigt här hemma så är det lika bra att väcka henne i god tid.

Nej nu ska jag leka lite med Alice.

Trevlig morgon!

Kommentarer
Postat av: malin

JAJA, jag är snabb ;D

2009-03-19 @ 09:16:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0