Full i magen

Då har man hunnit med ganska mycket idag också.
Nu har jag hunnit vara ute och pillat lite med bilen, och medans jag höll på med den så kom Malin och Alice ut, så när jag var klar så travade vi iväg till lekparken en sväng. Där ville Alice åka lite rutchkana och gunga lite.
Sen så for jag och Alice iväg till Maxi för att köpa lite snus till lilla mig. :)
Och nu har vi precis ätit lite mat och idag fick det bli Varm smörgåstårta. Var verkligen hur gott som helst.
Nu ska vi ta och bänka oss framför tv:n för nu börjar ju Upsy Daisy igen. Sen så är det väl alltid något mer att titta på.

Och måste bara tillägga att Malins nya frisyr är ju jättefin. Mycket snyggare än förrut. :)

Trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: malin

<3 mitt lilla gullefjun!

2009-03-17 @ 17:51:31
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0