Full fart under dagen..

DÅ har man äntligen börjat få lite lugn och ro.
Alice ska snart gå i säng för natten och det ska faktiskt bli lite skönt att få vila ut lite, känner mig ju inte helt frisk än.
Men bättre måste jag säga att jag känner mig iallafall och det är absolut inte helt fel.
När man är sjuk så förstår man inte varför man inte njuter av varje dag man är frisk.
Men tyvärr så är det ju lite sent att tänka så och när man väl blir frisk så glömmer man bort att njuta av livet.

Här hemma har vi haft full fart under dagen.
Först imorse så for vi iväg till barnmottagningen och apoteket.
Sen så har vi haft fullt hus här hemma.
Malins syster, hennes karl och tre ungar har varit här och fikat. Sen så kom hennes mor och lämnade en platta öl till mig så jag har lite att avnjuta i "sommarvärmen" som inte har kommit än. :(
Så det får man väl iallafall tacka för. :)

Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n och titta lite.

Trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Helloj! Fan vilken härlig blogg! Följa varandra på bloglovin, samt länka? Kul med en pappablogg! Yey!

2009-06-20 @ 13:24:29
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0