Rört på fläsket!!

Nu har till och med lilla jag varit duktig och rört på fläsket.
Eftersom vi ska grilla lite senare sen så var vi ju tvungen att köpa lite saker som fattades.
Så istället för att jag i vanlig ordning ska ta bilen till Maxi som jag "alltid" gör så tog vi oss en promenad.
Det är ju ändå runt 22 grader ute och uppehåll iallafall så varför inte passa på?
Alice gick också alldeles själv, för vi tog bara med Lowes vagn då han inte går riktigt än. :)
Alice tyckte det var oerhört roligt att springa i diket på vägen dit och plocka olika sorters växter som hon tyckte var blommor. :)
Hon är även så duktig så att hon går och håller i Lowes vagn när vi säger till henne, och det underlättar ju oerhört mycket för oss som föräldrar.
Det är ju som sagt inte alltid lätt att hålla full koll på vad hon sysslar med, men när hon håller i vagnen så vet man ju var man har henne iallafall.

Resten av dagen vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt förutom grillningen då.
Kanske far ner till Linda och Daniel för att hämta Malins kamera som vi skulle hämtat i Lördags.
Dock mådde ju inte Malin så bra så hon orkade ta sig upp ur soffan då så att det fick bli framflyttat.
Men som sagt man vet aldrig vad som sker, men det märks om inte annat. :)

Trevligt fortsatt Söndag på er!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå!

Jag har precis läst här inne på din blogg för första gången. Har aldrig tagit mig tid innan även om jag läst Malins blogg bra länge. ^^

Måste säga att du har en grymt fin blogg. Jag kommer definitivt att titta in här fler gånger. ^^

2009-07-12 @ 17:46:27
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ja, det där med att promenera med barnen, vår dotter håller bra koncentration ett tag, sedan tröttnar hon. Men det är bara att gilla läget. :-)

Busfabriken var kanon, inte så mycket med folk ändå och riktigt mycket med spring..!

2009-07-12 @ 18:16:39
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0