Nyttiga jag. :)

Då kan man även känna att man presterat något någorlunda bra idag också. :)
Titta till i snusdosan och den var nästan helt tom.
Fanns bara en endaste liten snus kvar som låg och kände sig alldeles ensam i botten, så fick bli att ta sig en promenad till Maxi.
Passade även på att ta med mig Alice i sin nya vagn på en promenad dit.
Får väl passa på när det är så fint väder ute.
Märks dock att min fysiska styrka i kroppen har lagt sig med årens gång av förslappning.
Har spelat fotboll i över 9 år men slutade när jag var runt 16-17 års ålder och det har satt sina spår på mig att jag inte längre är så fysiskt aktiv.
Känner mig som en gele' klump nu framför datorn.
Så nu får det nog ta och bli lite ändring på det hela så jag inte går och blir helt förslappad.

Ha de så bra så länge!!

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

SV: Ja, lite lyx blev de men kanske mest slit, tror jag :D

Schysst att Malin pimpade din blogg, skit snygg :D

2009-07-29 @ 18:04:32
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Studentfarsan

En uteplats är inte helt fel med barn. Fast ofta, inte alltid, är det för mycket insyn i en bottenvåning. Men sen är jag kräsen också :)



En fyra blir nog bra för då får ju lilleman också ett rum sedan. Är roligare att ha ett rum själv än att dela :) eller vad vet jag, barnen kanske har dubbelt så roligt.



Men bara leta på :)

2009-07-29 @ 20:13:25
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud va snygg den blev,Malin e riktigt bra på de där

2009-07-29 @ 20:38:49
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0