Nu är det dags!!

Dagen har faktiskt varit ganska så händelselös här hemma.
Malin har som sagt varit iväg till stan och sen fick vi åka allihopa och byta lite kläder till Alice som var lite litet.
Jag var iväg till Mxi och köpte ett tv:spel så jag hade något att göra när ungarna lagt sig och Malin sitter vid datorn.
Påtal om Malin så måste jag ge henne en riktig eloge för hon har varit ordentligt duktig nu dom sista veckorna.
Hon har varit ute och promenerat iallafall nästan en timma varje kväll nu.
Och ikväll var inget undantag, även att det är sådan oerhörd luftfuktighet ute så svetten rinner som syndafloden på mig nu av att bara sitta vid datorn.
Malin ligger i sängen nu och väntar så ska faktiskt dra mig från datorn för idag och sussa så sött "kan ju hoppas man får det iaf"
Hoppas ni alla läsare har haft en bra dag så synes vi imorgon igen.

Sov så gott med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0