How happy can you be?

Nu har äntligen Malin fixat till min blogg, och måste verkligen säga att jag blev hur glad som helst när jag såg slutresultatet.
Efter mycket tjatande och bönande så fixade hon till slut till den åt mig.
Stilren och grann blev den, känner även att det blev lite mer personligt åt just mig.
Hon har allt lärt sig lite och göra fina bloggar nu tycker jag, måste ju även påpeka att hon är självlärd så då ökar det ju ändå ännu mer den personliga touchen i det hela.
SUPERNÖJD blev jag iallafall och det är ju min åsikt.

Måste även tillägga att hur mogna är egentligen dagens ungdom?
Satt och skrev i bloggen och samtidigt så dunkar det till ordentligt utanför, Malin ropar in mig i sovrummet och säger att det dunket kom nedanför våran trapp.
Så gick ut och tittade vad som hänt.
Och självklart så hade dom tyckt att det var roligt att sparka ner våran klotgrill full med kol och sen springa iväg. (Vi hörde dom springa in i skogsdungen bredvid kåken)
Vilket nöje dom måste ha i dagens läge.
Vad handlar det om egentligen? Hur kul kan det vara att förstöra någon annans egendom bara för att dom känner att inte deras fritid räcker till?
Men vad f*n hitta på nåt hemma hos er istället.
Nej nu blev jag irriterad och ska ta mig till sängen för att slappna av lite.

Have a nice night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0