Hjälp!!!

Jaha då har man kommit underfund med att gud vad tråkigt det är att vara själv.
Eller ja, själv och själv men när barnen sover och Malin är borta.
Det finns ju absolut ingenting att göra på dator nu för tiden, så tyvärr får det nog bli den enklaste lösningen ikväll igen.
Får ta och sätta mig framför tv-spelet och deppa över att jag antagligen är på väg att bli en spelnörd som jag så glatt nämnde i mitt sista inlägg igår.
Vad ska jag göra? ska jag söka hjälp för mitt spelberoende, detta är ju helt sjukt.
Jag tycker ju inte ens att spelen jag har är speciellt roliga så varför ska jag ändå sitta där?
Jag får hoppas och iallafall skylla på att det är så tiden går lite fortare, för det gör den ju verkligen när man är lite sysselsatt.
När man tror att man precis har satt sig så har klockan sprungit iväg minst två timmar.
Nej men gud där har vi ett tecken på spelberoende igen, jag tappar till och med bort tiden.

Det var väl det för nu.
Nu får det bli dags att göra mitt spelberoende nöjt för ikväll också.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, jag rekomenderar baksmällan, den har samma humor som andra nyare filmer i genren och upskatar man detta så är den här filmen en av de bättre. Solklart tidsfördriv. =)

Ja, ibland så står det still, barnen är desutom nöjda med så lite ibland. Alla stora planer blir för mycket. Men det funkar det också.

Appropå spel, vågar knapt börja spela nu, jag vet hur jag blir, därför har jag förökt minimera spelandet sedan jag fick barn, timmarna går sjukt fort. :-)

2009-07-10 @ 22:34:57
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0