God eftermiddag!!

Bloggandet har sinat idag riktigt ordentligt för jag känner inte att det har hänt något speciellt över huvud taget.
Känns inget roligt att sätta sig och blogga bara för bloggandets skull om jag ändå inte har något att säga.
Utomhus har vädret trots allt varit underbart, men nu har det vänt och molnen kommer snabbt fram igen.
Det blir mörkt som vinternatten ute nu känns det som, men vi ska ändå trotsa vädret och gå en promenad till Malins syster och hämta lite jordgubbar. :)

Såg även idag att jag är på topp tre på föräldrabloggen och det uppskattas minst lika mycket som dagarna innan.
Har nog hållt mig där nu i nästan en vecka, iallafall på topp fem och man blir så glad så. :)

Påtal om annat idag så känner jag att tankarna är spridda åt alla olika håll.
Känns som jag har fått en sådan där lokal deppighets tid eller något.
Den bara dök upp från ingenstans och hoppas trots allt att den försvinner bort i tomma intet.
Allt känns tungt nu, vill bara flytta, komma bort från den här deppstaden och allt snack med mer.

Nej nu får det bli nog med detta inlägg för nu.

Ha en riktigt underbar och oslagbar måndags eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Deppdagar försvinner, hade en rikgit lång period förra treminen i skolan som man bara inte vill något alls. Första gången jag inte gillat skolan och då går jag ändå andra året på gymnasiet nu. Men de släppte efter ett tag, va bara att vänta ut de.

2009-07-14 @ 01:25:15
URL: http://thelonesomeroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0