Aldrig varit så rädd!!

God morgon på er alla glada.
Då har man äntligen lyckats släpa sig upp ur sängen och trotsat min otroliga trötthet.
Efter flera timmars prat med Pappapoet på msn igår så tog jag mig in i sängen för att försöka somna lite i tid för en gångs skull.
Men bara för den tanken slog mig så hårt så blev det bakut istället och jag klarade verkligen inte av det.

Måste även nämna min riktigt otäcka dröm jag hade inatt.
Drömde att Malin och Alice skulle gå ut på promenad, men efter dom varit borta i flera timmar försökte jag nå Malin på hennes mobiltelefon, men ingen som svarar.
Börjar bli riktigt orolig och tar bilen längs den sträckan Malin sagt att dom ska ha gått men hittar absolut ingenting.
Blir så orolig efter en stund så jag ringer polisen.
Efter mycket om och om igen så hjälper dom äntligen till med att leta efter mina älsklingar.
Men ingen lycka där heller, förräns Alice kommer traskande ute på gården alldeles själv.
Malin blev aldrig hittad, och förstå att jag hade panik när jag vaknade upp där.
Som tur låg lilla Malin bredvid mig och sov så sött.
Självklart var drömmen längre och lite mer detaljuerad men känner att det blir lite mycket att skriva så sammanfattade lite kort iallafall. :)

Idag blir det en liten tripp till Pappapoet och hans kära sambo på en fika och lite skitsnack,
Jag och poeten har även gjort en riktig deal med oss karlar imellan. ;)
Ska bli riktigt trevligt att träffa en annan pappabloggare då det inte finns allt för många sådana.
Har ni inte varit på hans blogg förrut tycker jag verkligen ni ska titta in på den.
Han är en kanon bra bloggare enligt mig och hur trevlig som helst verkligen

Kommentarer
Postat av: Penny

Hej!

Nu imorgon den 1 Augusti startar Månadens Pappa Blogg Tävling. Det blev en del finalister som anmälde sig och jag tycker det ska bli en rolig tävling att ha.



Så här fungerar tävlingen:



Det är en röst per person och man måste lämna antingen sin mailadress eller bloggadress för att rösten ska gälla. Det är viktigt att ni nämner det i er blogg så ni inte förlorar någon röst. Uppmana gärna andra pappabloggar att samtidigt anmäla sig till nästa månadens pappablogg tävling när ni skriver om tävlingen på er blogg så vi kan hålla tävlingen i liv. Tävlingen slutar den 4 Augusti kl.20.00 och vinnaren koras den 5 Augusti på min blogg. Självklart blir det ett pris också.



Så lycka till nu och hoppas ni får många röster.



Penny =)

2009-07-31 @ 09:15:15
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Pappapoet

Nej fy fan vilken dröm, är väl tur drömmar sällan slår för annars hade man ju suttit med en mille på handen :D



Tack för all trevlig reklam :D

2009-07-31 @ 10:03:08
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0