Vad roligt!

Kände att jag kanske ska börja med något positivt idag också så man inte går runt och är deppig hela dagen. ;)
Var inne på Lattepappans blogg en sväng och fick se att han rekomenderar mig på hans sida och det känns väldigt roligt att man blir uppskattad så här första dagen med sitt bloggande.
Är bara lite orolig att det kan bli att man "härmar" Malin för mycket så att det blir som att läsa om två saker om igen. Men ska försöka skriva ur mitt perspektiv på allt och det kan ju bli lite allt möjligt som dyker upp. :)

Har sett att nästan alla bloggare har något med "Dagens" Så jag har funderingar på om jag också kanske skulle börja med det. Men man vill ju inte ha något som alla andra har utan något eget. Ska ta mig en rejäl funderare på det iallafall..
Kom gärna med förslag om vad ni tycker.:)
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det tycker jag att du ska köra på. Låter kul :)

2009-02-16 @ 09:10:56
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

NI skriver underhållande båda två men på helt olika sätt, jag är redan hooked :D

2009-02-16 @ 10:08:37
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0