Söndag morgon!

Då var söndagen här åter igen också.. Tänkte börja lite positivt igen.. Igår skrev jag ju i ett inlägg att det snöade, men efter ett tag så slutade det ju tyvärr. Men sen lite senare på kvällen så började det ordentligt snöa så nu har det kommit ungefär en decimeter till. :) Får väl se hur Alice mår idag om man kanske iallafall kan ta en liten tur med pulkan.
Malin ligger fortfarande och sover efter en rörig natt med Alice. Tycker så synd om Malin som hela nätterna får ta hand om henne. Jag vaknar ju inte tyvärr för jag är inte riktigt så lättväckt.

Igår blev det melodifestivalen och jag kan väl kanske säga att dom rätta banden vann. Alice var vaken under hela melodifestivalen och sprang runt och tjoade hela tiden. Dansa tyckte hon också var väldigt roligt. Det finns en film på Alice när hon dansar som en tok och den ligger på Malins sida.
Nej nu ska jag väl ta och försöka underhålla våran tjuriga dotter lite.

Trevlig Morgon på er alla


Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Vad gött, vår dotter var också vaken under större delen av melodifestivalen men hon satt mest klappade i otakt :D

2009-02-22 @ 10:02:13
URL: http://lattepappan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0