Och så var det kväll åter igen!!



Och helt plötsligt från det blå så var det kväll igen. Känns som dagarna bara ramlar förbi.
Idag har vi inte gjort så mycket speciellt, har bara varit hemma förutom trippen till sjukan förrut annars har vi inte varit utanför dörren idag.
Det är faktiskt ganska skönt det också ibland.

Jaha och suttit vid datorn har man ju också hunnit med idag.
 Suttit och kollat lite tatueringsmotiv på nätet men har inte hittat något intressant. Tatueraren ska visserligen frihandsrita på mig men man vill ju ha samma tema på hela armen så det inte bara blir som en tågvagn med massa olika plotter för det kan jag ju inte påstå är så speciellt snyggt.

Har också fått min allra första award här på bloggen, visserligen från min fru men ändå. Alltid kul att få uppskattning. :)
Nej nu ska jag ta och bege mig mot tv:n där Malin redan har varit snabb och bänkat sig.
Sen får jag nog ta natten så det kan bli en tidig kväll för en gångs skull.
Hoppas ni sover så gott!!!




Kommentarer
Postat av: Herr E

Kul med en pappablogg till. Vi är aningens i numerärt underläge sett till mammabloggarna. Menmen... kul att hitta din blogg iallafall!

2009-02-18 @ 00:19:04
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: Ante

Herr E.



Hej skulle gå in på din sida men kunde inte komma in. Vet inte om du har skrivit fel adress eller om du har lösen. Skulle vara trevligt att kunna läsa din också.

2009-02-18 @ 08:40:01
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0