Måndag morgon!!

Jag och Alice har suttit hela morgonen och tittat på tv. Varit riktigt trevligt faktiskt. Har även varit iväg och skjutsat Malin till vattengympan så ska väl snart iväg och hämta henne. Sen blir det att uträtta några ärenden på stan. Idag finns det nog en liten större chans att det blir lite pulka åkande. Alice tycker ju att det är så roligt.
Annars idag vet jag fakiskt inte vad det kan bli för planer.

Igår kväll blev det att titta på film med Malin och filmen som valdes blev Seven pounds. Helt klockren film. Helt klart den bästa film jag sett i år iallafall.. Den rekomenderar jag varmt. Man blir helt tagen av den. Man tar verkligen åt sig av den. I början förstår man inte ett dugg men sen i mitten av filmen börjar bitarna falla på plats. Det är en riktig tänkarfilm.
Så det tycker jag absolut ni ska titta på.


Hopp och hej i snön!


Kommentarer
Postat av: malin

Puss puss

2009-02-23 @ 11:04:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0