Fullspäckat med kärlek!!

Idag är det inte lika lugnt på schemat som igår måste jag ju säga. Först imorse så for jag iväg till maxi och köpte lite mjölk så vi hade något till frullen. Sen nu vid klockan ett så ska jag iväg till tatueraren. Har ingen aning hur lång tid det tar där. Kan ta allt från 2 timmar till hela dagen. Man vet aldrig när man inte bestämt något utan ritar på fri hand. Är alltid roligast att få en tatuering så för då vet man att det inte finns någon som har exakt likadant. Finns det ju alltid om man tar en färdig bild.
Sen efter det så ska vi iväg och storhandla så vi kan fylla upp kylen. :) Sen måste man ju ha mat någon gång också. Idag har jag ingen aning om vad som står på menyn.

Har tänkt lite på det där med kärlek på senare dagar.
Vad vore man utan sin fru egentligen. Mitt liv hade nog bara handlat om sprit och bilar. Innan jag träffade Malin och fick barn och de så hade man egentligen inget liv. Man gick upp på morgonen och var alltid bakfull så man knappt tog sig upp. Sen när det lagt sig så var det alltid dags för fest hos någonstans, om man inte hade en fest själv.
Man satt aldrig hemma och tog hand om sig själv. Man åt aldrig någon mat eller något utan dom pengarna gick alltid till öl eller något liknande.
Nu för tiden så kommer jag inte ens ihåg när jag sist var ute och festade. Man äter alltid regelbundet och tar iallafall hand om sig själv lite. Tänker man efter så kan kärlek verkligen rädda ens liv. Och inte minst sagt att få barn är verkligen en räddning också.
Kärlek är något riktigt fint som man verkligen ska vara rädd om.
Folk försökte förr att få mitt och Malins förhållande att spricka. Men riktig kärlek förstörs inte av lite skitsnack eller lögner. Huvudsaken är att man litar på sin partner.
Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min Malin iallafall.
Var rädda om varandra.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: malin

<3

2009-02-19 @ 11:28:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fint skrivet :)

2009-02-19 @ 16:44:25
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du har blivit utmanad!

2009-02-19 @ 23:46:53
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

Jag vill kopiera din syn på kärlek, klockrent :D

2009-02-20 @ 01:42:48
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0