Ett helt år!!<3

Så där då har det redan gått ett helt år sen jag och Malin gifte oss. Det bästa året av hela mitt liv. Finns inget så fantastiskt som att vara gift med Malin. Hon är världens bästa fru, även min bästa vän som vet allt om mig. Jag har inte en enda hemlighet för henne, jag kan berätta allt för henne och jag litar på henne fullt ut. Året har gått hur fort som helst. Förstår inte fördet känns ju som igår vi gifte oss. Våran bröllopsdag var min lyckligaste stund jag upplevt förutom när Alice kom.
Ett år är bara början på alla år som vi kommer vara gifta.
Vårat förhållande har flera gånger satts på prov och vi har klarat oss igenom det så nu finns det nog ingenting som kan göra så det tar slut mellan oss.
Malin jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: malin

Gullig du är älskling, jag älskar dig så mycket!

2009-02-23 @ 12:04:56
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

Grattis i efterskott :D

2009-02-24 @ 16:54:26
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0