Dåligt med bloggande!!

Idag har det varit lite snålt med bloggande för min del. Dels Pga att jag har varit i Linköping näst intill hela dagen. Har varit där coh skrivit två teoriprov till min taxilicens. Klara ett av dom iallafall.. Inte så illa pinkat, men jag kände nästan lite att efter det första så blev man lite okoncentrerad och ville mest därifrån.
Nästa vecka blir det uppkörning så det hoppas jag också ska gå bra. Har ju redan körkort så det borde ju inte vara något problem att köra upp igen. :)
När jag kom hem runt halv fyra så blev det lite käk. Och sen for jag iväg till Maxi och köpte lite gott till ikväll. Skyller på att det är lill lördag idag.. ;) Ikväll blir det att titta på Arga snickarn och Greys Anatomy igen.

Ha en riktigt nice Lill lördag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0