waky paky

Jaha det är väl så Lowe tycker nu om morgnarna.
Han vaknade upp runt tjugo i sju imorse och vill absolut inte somna om, så det var ju bara att se glad ut och vara vaken med busen.
Alice har jag lämnat på dagis nu, och det går faktiskt lättare och lättare nu.

Måste bara yttra mig om att jag antagligen har den trögaste frun i svensk historia.
Inte trög på ett dumt sätt utan på ett oerhört gulligt vis, sådär så man blir lite nykär för varje gång detta sker, endast för att man tycker hon är så söt när hon inte förstår vad det handlar om först.
Ibland så kan Malin komma med så erhört konstiga kommentarer, sådana där totalt ogenomtänkta som bara hon kan kläcka ur sig.
Det mest gulliga med det hela är ju helt klart att hon inte förstår vad jag skrattar åt, för hon tycker ju inte att det är så speciellt.
Kan ta ett exempel som skedde ungefär i mitten av Juni månad om jag inte minns helt fel.
Solen sken och det var inte ett enda moln synligt på himlen.
Jag säger då på skoj att gud Malin det snöar ute, det tog en halv sekund innan hon reagerar med:
Va! Gör det? Nej det kan det väl inte alls göra? Gör det de?
Men oftast så är det bara hennes roliga kommentarer som kommer.
Igår låg vi i sängen och vi pratade om att sova, och jag sa att jag snarkar inte över huvud taget.
Då kläcker hon ur sig:
Bullshit in my ear.
Hum jag tror jag aldrig hört en fortsättning på bullshit i en mening.
Men det kanske bara är jag, men oerhört gulligt tycker jag att det är.


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej:)

Tusen tack puss

Har tyvärr inte kunnat ta bilder än,har haft alla busar i hälen hela dagen igår,men pratat med Tobbe lite.Han har ett hus 4 sovrum och ett allrum 5000:-

+ att det är ett stort garage med ett rum även där.

Det är en ny panna så man behöver inte elda mycket alls inte äns varje dag,vedeldning.



Jag ska få tillgång idag att ta bilder inne och ut vändigt,är det intressant så är ni välkomna att titta på det live när ni vill:)



ha en fin dag!



kram

2009-08-14 @ 09:49:35
URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0