Verkligen gott!!

För ett litet tag sen kom Malin upp ur sängen och då hade jag varit duktig och dukat fram frukost och kokat ägg åt oss.
Var verkligen gott och mysigt med en gemensam frukost.
Malin blev glad för att allt var färdigt, så det var ju bara att hugga in för henne.

Tycker så himla synd om Lowe för han verkar ha så himla ont i magen, tror det kan ha med det att göra att han inte äter som han ska för han drar i hop sig till en boll nästan.
Men han måste ju dock ändå äta tycker man för han kan ju inte vara utan mat hela dagen.
Vi får väl se om magdropparna hjälper snart som vi gav imorse så kanske det kan släppa lite så han får i sig lite mat.

Jag och Alice ska ta och gå ut efter lunch tänkte jag.
Springa ut i lekparken så hon får springa ur sig allt spring i benen.
Det är så skönt att bara sätta sig ner och låta henne strosa omkring bäst hon vill. :)
Får väl se om det kanske kan komma ut några grannungar och göra henne sällskap så hon slipper leka själv.
Det är ju det som vore skönt med en bottenvåning, för då är det ju bara att öppna upp balkongen och låta henne springa ute på gräsmattan, men vi får väl hoppas att det kanske blir en lägenhet ledig till våran familj snart.

Trevlig middag på er!!

Kommentarer
Postat av: Granis (Andreas)

SV: Nja, jobbet är ingen höjdare! Men håller med om att det är kul att läsa om andra pappor, för det finns verkligen inte många sånna bloggar.



Ha det toppen !



2009-08-04 @ 12:31:05
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Granis

Jag jobbar som stationär väktare, sitter i en bevakningscentral och går ronder på ett fast objekt.. hur gammal är du och vad jobbar du själv med =D=D

2009-08-04 @ 15:04:46
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Tack så mycket!

Vad gulligt av dig att fixa iordning frukost och så åt Malin, hon behöver bli lite bortskämd :)

2009-08-04 @ 16:23:37
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Granis

Tråkigt att behöva sluta, men ganska bra läge ändå..

Själv så är jag ute efter heltid och fast, just nu har jag bara behovsanställning så har ingen fast inkomst.. jag är 21, alltså född 88..

2009-08-04 @ 17:31:59
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0