Vem har nämnt något om bråk?

Jaha då hade vårat bråk tydligen eskalerat till något större än väntat.
Mig vetligen så påstod sig personen i fråga om att vi inte skulle ha något mer med varandra att göra.
Men tydligen så misstog jag mig på den punkten.
Men min idé med en ny hemsida verkar ha fungerat, för personen i fråga har skrivit i sin blogg och sin hemsida att han har fått konkurrens.
Frågan är om han börjar skaka hemligt för sig själv av rädsla för större konkurrens och bättre ideér än hans egna.
Jag personligen tycker att hela grejen är väldigt omogen, men jag verkar ha hittat den ömma punkten iallafall och retat upp honom.
Inlägget om en nyöppnad sida var ett ganska stort skämt för att driva lite och det verkar ju absolut ha fungerat då personen i fråga har lagt in en länk till min sida på sin egna hemsida, får passa på att tacka så hemskt mycket då jag får fler besökare. :)

Trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Toni

Men Ante, jag önskade ju bara er lycka till.

Jag tror på att konkurrens bara ökar kvalitén så rädd är jag inte, bara glad över att se hur mina visioner tydligen är så bra att man måste sno dem :D



angående länkning så handlade ju det om att du skulle få en bra start på nya "bättre" sidan, inget annat. Jag hade varit tacksam om jag hade fått den stöttningen när jag drog i gång sidan.



Nu är frågan om du vågar publicera mitt svar?

2009-08-06 @ 14:29:28
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0