Vad roligt detta är

Har nu varit och hämtat min kära dotter på dagis.
Och det hade verkligen gått hur bra som helst enligt personalen, hon hade gnällt lite när jag lämnat henne, men det hade gått över ganska så direkt efter jag stängt dörren.
Tror inte det finns mycket mer rogivande ord än just dom.
Alice ville ju faktiskt inte ens följa med mig hem, hon sprang direkt till deras minikök och visa sin far att hon kunde laga någon god maträtt.
När vi väl kom hem så har hon varit på jättebra humör här också.
Och det är ju skönt att hon inte kommer hem som världens trotsigaste unge som hon har en förmåga att vara ibland också.

Lowe har legat på täcket med sin far hela tiden medans Alice varit på dagis, och vi har myst och lekt lite med varandra.
Men efter en liten stund så orkade han inte med i pappas tempo och slog igen dom små ögonlocken.
Så han har sovit nästintill hela tiden, och jag har bara njutit och vilat mitt huvud så jag är redo för nya tag igen.
Dagis kan verkligen vara bra för både barnen och föräldrarna ibland. :)

Trevlig fortsatt dag på er!!

Kommentarer
Postat av: malin

Va skönt att det gick bra!:)



Vilka fina bilder från utestunden, det gäller ju att passa på nu.



Gick förstås jättebra för mina "jätte" stora ongar hemma i helgen!:)



Kram Ma

2009-08-10 @ 14:02:43
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Haha, tack så hemskt mycket :D Hoppas ni inte tycker att jag är en dålig vinnare bara :(

2009-08-10 @ 15:11:30
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är verkligen skönt när man vet att ens barn trivs på dagis och har det bra :)



Tänk att lille Lowe redan är tre månader...tycker att det var nyss som han kom till er :)

2009-08-10 @ 17:54:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0