Senare än vanligt

Då har jag äntligen fått tiden att räcka till så jag kan skriva ett blogginlägg, men dock senare än vanligt.
Har precis kommit hem från BVC med Lowe, där han fick sina två sprutor.
Vi vägde och mätte honom också självkart.
Som tur är har han bara gått upp i vikt, trots sitt matvägrande, och det känns verkligen skönt så han inte planar ut eller går ner i vikt.
Så dom var inte speciellt oroliga för honom där uppe.
Då kan man ju som förälder slappna av lite och bara njuta av tiden istället för att bara gå runt på helspänn om dagarna.

Idag så ser dagen ut som så att jag ska först och främst plocka isär vattenrören till slasken och titta vad som är galet, det har ju kommit någon konstig lukt därifrån.
Så det ska jag försöka lösa så fort som möjligt, men kan ju dock inte börja förrän Alice vaknat ur sin middagslur.
Annars så verkar dagen bli ganska händelselös, men kan ju verkligen vara skönt.
Jag blev faktiskt, tro det eller ej men lite glad när jag vaknade.
För det spöregnade ute och jag tycker det är så himla mysigt med regn, (Inte varje dag dock)
Men ibland när jag vaknar så känner jag att, varför kan det inte regna idag?
Ibland kan man ju vakna på det där myshumöret att man inte orkar vara ute och springa runt, utan man vill bara vara hemma och ta det lugnt och vara allmänt deppig när det regnar.
Tycker det är så himla mysigt ibland. :)
Men dock så sken solen upp ganska så snart och värmen flödar utomhus, ska väl iofs inte klaga på detta väder heller nu när det inte får vara fint så ofta längre.
Men nog om allt tramsande från mig nu.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Jo, det stämmer, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Hur kul kan det vara att höra om en helt vanlig dag på jobbet, eller en tråkig dag hemma när man somnar framför tv:n.



Jag väntar hellre tills jag har något mer intressant, eller roligt :)

2009-08-11 @ 14:50:46
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tackar, disken vart avklarad men mitt i resten av städningen så ringde jobbet, saved by the bell. =)

Önska inte regn på sommaren, Du har snart månader av underbart regn och kyla..=)

2009-08-11 @ 15:01:25
URL: http://faderfredrik.se
Postat av: malin

Blä för avloppsrör!Jag har redan tömt våra för den här gången. Brukar klegga igen efter ungefär ett år.Det bra var att min sextonåring sen hjälpte mej att sätta ihop rören ige och det blev bättre än innan. :)



Ha det bra ändå! ;)



Kram Ma

2009-08-11 @ 15:04:11
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt det gick bra på BVC med Lowe!!!:)



Ja regn är mysigt... I bland;)

2009-08-11 @ 16:36:38
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0