Seg bloggare

Jaha ni gott folk, idag har det blivit nästan alltför dåligt med bloggande för min del.
Tror jag knappt suttit alls vid datorn idag, jag har verkligen inte haft någon lust över huvud taget.
Men jag har ändå varit ganska duktig här hemma idag tycker jag, jag flyttade fram rör rengöringen till idag istället.
Idag var det verkligen i behov för lukten var en obeskrivlig stank, inte för att det var så illa så det spred sig i lägenheten, den höll sig ju visserligen där nere i slasken, eller ja man kände den om man stod och gjorde välling eller dylikt.
Så idag fick det bli dedagen iallafall.
Det ligger till så här att när vi fick lägenheten vi bor i nu så flyttstädade inte dom innan oss för att vi skulle få flytta in lite tidigare, och detta misstaget kommer jag inte tillåta återigen.
För när jag skruvat isär rören och tittade i dom så var det absolut ingen trevlig syn.
Vi behöver ju inte gå in på detaljer men ska iallafall försöka undvika detta arbete igen.

Har även suttit aktivt på blocket och letat efter hus/villa till uthyres, men detta är dock inget som kommer in varje dag.
Men annars så har dagen varit allt annat än hektisk för min del.
Hur har eran dag sett ut?

Kommentarer
Postat av: Floosan-livet som mamma

Härligt med en pappa blogg!

Keep up the good work.

Följa varandra via bloglovin kanske?

2009-08-12 @ 20:48:39
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: jessica

Söker ni hus:)

Om hästholmen skulle locka så har jag en vän som hyr ett hus:)

Eller han har nog två(om jag minns rätt)



kram

/jessica

2009-08-13 @ 00:09:32
URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0