Pill pill pill!!!

Nu när ungarna har lagt sig för natten har Malin fixat mig en extra blogg så jag kan pilla och pula hur mycket jag vill utan att förstöra något. :)
Så nu har jag iallafall tänkt att lära mig lite om hur man ändrar saker och ting, och vem vet, blir det mot förmodan någonting bra kanske jag klistrar in allt i denna bloggen istället och ändrar utseende totalt. :)
Jag och Malin har pratat lite om det och båda två har tröttnat lite på min blogg.
Att det ska vara SÅ himla svårt att verkligen hitta rätt design.
Man ska ju verkligen känna sig 100% nöjd med bloggen.
Och gärna inte tröttna på den, men funderingarna kretsar kring om det inte kan vara min personlighet att tröttna på saker och ting.
Samma sak med bilar, när jag hämtat bilen är jag nästintill trött på den när jag kommit hem. :)

Men nog tjatat om ingenting nu..

Ni kan ju gärna skriva och säga vad ni tycker om min design, och gärna om ni tycker att jag ska ha något annat.
Kanske till och med vad jag ska ha isf?

Trevligt forstatt kväll på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0