Nu du har vi vart aktiva igen

Så där då var vi "äntligen" klara.
Vi fick lite tokideér för oss förut, så som att vi skulle möblera om.
Men vi kom inte på någon sådan där riktig snille idé först.
Så först av allt så snurra vi på köksbordet i köket lite, och sen var jag så herrans duktig så jag moppa golvena i lägenheten.
Men vi var dock ändå inte helt nöjda för det vi ville göra var att möblera om i vardagsrummet, man tröttnar ju efter ett tag på hur det ser ut.
En bra anledning att möblera om är ju att det blir grovstädat överallt också.
Så vi började iallafall och snurra runt allting i rummet för att pussla ihop det hela.
Men sagt och gjort så blev det verkligen inget bra alls på våra första vis.
Så fick bli att snurra lite till på allting och helt plötsligt hamnade soffan på precis samma ställe som förut och vi bytte bara plats på tv:n och bokhyllan, men ack den som tror att det inte blev så stor skillnad tror fel. :)
Det blev faktiskt väldigt bra, dock så har vi haft på detta vis förrut men det var ju nästan ett år sedan.
Så nu är vi helt färdiga här hemma, och vem vet någon dag kanske det dyker upp kort också.
Men nu är allihopa så trötta här hemma så idag dyker det inte upp några.
Nu ska jag ta och lägga min tjuriga dotter för natten.

Ha en RIKTIGT trevlig fredagskväll på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att förnya sig lite hemma! Ha en härlig fredagskväll!

2009-08-14 @ 21:04:25
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: jessica

Vad gullig då är,klart jag hjälper er om jag kan kram



Tyvärr har jag inte kunnat ta bilder nu ikväll,då sambon for ut på sjön och la kräftburar,men imorgon ska du få massor av bilder:)



Både ute och innifrån jag lovar.



Vore ju jättekul om ni flytta hit ju:)



SovGOTT!

Jessica

2009-08-14 @ 22:32:01
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: malin

Alltid kul att göra en förändring hemma tillsammans!Vi ska till IKEA i dag så det blir väl lite förändring här med. :)



Kram Ma

2009-08-15 @ 11:16:36
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0